Monday, August 1, 2011

Aku Nampak Lagi Bulan Itu

Current activity : Nothing.

Aku mahu injectkan sejuta lagi kesabaran. Keep in berbillion lagi kata rasional. Update seberapa banyak lagi ilmu akhirat. Tak lupa upgrade lagi amal.

Aku mohon, walaupun Ramadan kali ini gayanya berbeza. Tapi amalnya tetap sama.
Kalau Ramadan kali ini lebih kerjanya. Aku mahu imbalannya bahagia.
Andai Ramadan ini singkat tempohnya. Aku tunggu Syurga di sana.

Tuhan bagi aku dugaan. Kata dia, "BERSABAR".
Tuhan sedang beri aku cabaran. Kata dia "IKHLASKAN".
Tuhan bagi aku kebahagiaan. Kata dia, "UCAPKANLAH, ALHAMDULILLAH, SAYANG".

Salam Ramadan.
Buat Mak, Ayah, Along, Abang Long, Fizie, Hazreen, Apiq, Atuk, Maktok, Mak cik-mak cik, Pak cik-pak cik, Sahabat yang tidak terkira banyaknya, Nesha, Nadia, Aalia, Sufi, Shitty etc. Lastly for My Dear Mr Aji-No-Moto.

Kalian, hebatkan Ramadan ini dengan ibadah, ya.

Nota ibu jari kaki : Aku masih terkejut. Aku rasa bagai baru tinggalkan Ramadan yang lalu.

No comments: