Wednesday, October 20, 2010

Saya Lapar. Kalau Awak Bagi, Saya Ambil je...


Tuah ayam nampak di kaki. Tuah manusia hanya Tuhan ja yang tahu. Tuah Hang Tuah? Dia ja yang tahu.

Yeah!! Saya menang Trivia di blog INI! Soalan memerah otak. Perlu buat research sepanjang hari. Tanya mak cik google. Terjah rumah Uncle YouTube. Selongkar blog kawan-kawan. Baru dapat jawapannya.

"Tangan siapakah ini?"

Kalau orang tak ada ilmu batin yang kuat atau tanpa ilmu ghaib yang hebat. Tak dapat jawab punya soalan nih.

Di atas kuasa yang aku ada aku boleh scan siapa empunya tangan berbuah ini. Tapi apa nama buah tu jangan tanya aku! Langsat? Duku? Duku-Langsat? T
ah~ adik beradik la tu. Kita boleh buat trivia baru la nanti k. Hadiah lebih lumayan.

Sesi penyampaian hadiah!




Ucapan ikhlas dari hati sanubari untuk penganjur :
"Der, thank alot ekh. Lu bagi roti nih time wa betul-betul kelaparan tahap kebuluran. Next time buat trivia lain k! Lu bagi wa ambek"

No comments: