Wednesday, October 6, 2010

MAKAN.DOA.CINTA

Aku tak boleh tahan nafsu sendiri! Mengidam giler popcorn TGV. Sorry, mummy daddy. Kami merayap hari nih. Puas rasa! Tu la, siapa suruh bagi duit terlebih. Panjanglah langkah. Sekurang-kurangnya, kuranglah beberapa percent strees aku. ITU YANG KITA MAHU!

Great movie!!! Pergilah menonton. Three different atmosphera that should you feel from this movie. Tak nak cerita lebih-lebih nanti korang tak nak pergi tengok pula. WAJIB tengok tau!! Ajak girlfriend or boyfriend korang baru boleh feel terlebih.


Hari nih bodyguard aku teman. Dia berkelakuan baik dari hari - hari lain. So aku layan jer la. Padan muka dia tak dapat tengok Resident Evil-After Life. Siapa suruh balik lambat. Dalam hati dah sebakul kena maki. Kah3! Jahat benar! Gambar daring giler. Macam..... yang macam, kan? Aku rasa dia tak faham pon cerita tadi. Gelak jer tahu. Apiq, nanti turn ko pulak belanja aku. Siap pakage ice cream BR, OK! Bodek ayah lebih sikit!

Dah, aku nak kembali ke pangkal jalan. Nak cari buku bawah katil. Study mati-mati. Takut aku terkejut mati tengok result nanti, pulak.


-LET WE FIND THE SWEETNESS BY DOING NOTHING-






2 comments:

Nurainaa Abdul Aziz said...

aiyo!!
sempat g date ea 2 badik ni,,
study la dear,,,

Miss FarraAqua said...

wa tension la der..
wa pergi meronggeng kejap jer~