Thursday, January 21, 2010

Tolong Cabut Otak Aku!

Arahan ini jangan di ingkari!

Tak tahu nak decide pe. Serius aku pening. Stress! Macam nak tercabut kapala hOtak aku nih. Orang nak kawin pun tak rasa macam nih. Kawin? Neyh. Geli je budak-budak cakap pasal kawin. Tak remaja langsung.

Nak pergi ke tak nak nih? Aku cuma ada beberapa jam ja nih. Pergi atau Tinggal. Dua pilihan ja. Serius! Giler aku!

Andai aku tak pergi. Korang pergi la. Seat sebelah mak aku kosong. Siap pakej tour sekali. 3 hari 4 malam. Kesian mak aku dah bayar. Pergi la. Aku redha nih.

Andai aku pergi. Tolong buatkan homework + assignment aku ok. Cakap dengan cikgu. Aku bahagia di samping keluarga tercinta. Motif ayat nih?

Nak pergi ke tak nih!

Tolong baling dadu. kurang daripada 3 aku stay. Lebih daripada 3 aku pergi. Ok?
Tak pun duduk tengah jalan. Kalau kena langgar aku tak pergi. Kalau selamat aku pergi dengan hati gembira.

So, how?

Jentik otak aku!!!!!

3 comments:

aizadosman said...

gi mane nie???bejalan je keje ea!!

Cik Bumble bee said...

kih3! biase la.. ha! pak cik gantikan tempat aku la~

aizadosman said...

motif!!dah la jalan tak belikan buah tgn utk kite!!