Tuesday, November 3, 2009

Barbie~

Aku pOn tak faham sekejab jadi rObOt berbeteri sekejab jadi Barbei bile nak jadi manusia yang berhati nih? Konfius aku! HellO guys, tOlOng la.. Tak de seOrang pOn mahluk di muke bumi yang merelekan diri nak jadi macam barbei dalam kOntek "patOng ikOt suke hati". Bagi peminat patOng barbei, aku tak tujukan entry nih khas untuk kOrang cume sebagai perantaraan atau cOntOh senang untuk kOrang faham.

Biase la klaw kite rOnde2 dekat tOy R us byk nmpak patOng2 barbei nih. Mcm2 kaler, mcm2 rupe, pendek kate mcm mcm ade.. byk jugak tergantung baju2 princess, baju mandi(opppsssss),baju pergi shOpping,baju pegi beraye(ade ker untuk c barbei nih?) untuk barbei nih. Tapi, satu jer tujuan pembeli, beli semua nih untuk nak merubah bentuk asal c barbei.. kOrang rase barbei suke ker? tah, aku pOn kurang pasti. lupe nak tanye cik barbei.

Tapi, cube kte ubah situasi c barbei ke c manusia yang berhati... (tak termasuk aku la, aku rObOt berbateri bumblebee). sOrang manusia lain yg juga berhati tapi di tambah dengan isi hati yang yang cube menjadi pari-pari cube try test nak merubah manusia berhati ikOt suke hati c manusia pari2. kOrang rase Ok tak? pling! pling! pling! wah~ giler pny kuase ajaib. bertuka manusia berhati jadi mcm bumblebee. transfOrm! bagi aku, perlu la kOt tgn ajaib c manusia pari2 merubah mOdel2 yang cantik berseri2. tp, bg aku klaw en, tuan, puan, datuk, datin yang nak merubah pasangan kOrang ikOt suke hati kOrang. Tak perlu kOt. klaw kalian semua da ambil risikO utk terime dy sebagai teman, kalian wajib la terime dyOrg seada nyer. kOrang suke? pasangan/ shbt kOrang tu patOng Barbei? yang kalian sebagai pembeli dan manusia pari2? abes ape kes dgn hati c barbei? kOrang tak pikir ?

ape yang perlu sekarang nih, terime jer la ape yang ade dkt pasangan atau sahabat kOrang tu. klaw kO segan, dyOrng mcm tu. ha! pe lagi.... angkat kaki jalan la. tapi, kalau de keadaan yg amt terOk tu bley la kOt. tp, jgn la sesekali cube2 nak memakse dyOrang plak. care yang berhemah la. kO manusia kan..? da la malas nak bercelOteh panjang. kering air tangan aku.. aku cakp bukan untuk Orang lain, untuk renungan diri aku sendiri jgk.. tak mO la menuding jari kat Org lain tp silap sendiri tak nmpk... tak bgOs tu... ish, ter-smbOng lg plak.. kih3! da, chaW~

No comments: