Saturday, October 31, 2009

Statue of Liberty? Tugu negeri? RobOt berbateri?

Buntu
Keliru
Celaru

Pedih, sedih,perih, jerih arrrggghhhhh... Damn this feeling! Ini lah prOblem ble hati dan mulut tak sehaluan. Otak plak buat2 tak tahu jer..

Hati : Eh, mulOt. Kan aku da bagi tahu kau byk kali. terus terang jer la. pe mslh kO? da tak berfungsi?? da kehabisan beteri??? da hilang kOordinasi?? biarkan jer la gerak tubuh kO mengikut navigasi tunjukkan aku. Ssh betOl.
Degil dOgOl~ cube bertindak mengikut arahan!!!!

MulOt : Oiiiiiii hati.. serOnOk kO memaki bermati-mati. kO tu yg tak tetapkan hati. klau aku ikOt kO, kOmpem aku mati. aku cume bertindak berhati-hati. aku da practice sehari-hari. tapi aku masih rase aku akan mengkhianati. arrrgghhh~ sengal bengal. kO tu tak hebat menilai stimulasi~

Otak : cukOp2 la, hati dan mulOt~ kamu berdua yg bersalah. jgn cube menyalah. mengalah lah. cube lah~ berserah... aku hantukkan kamu berduakan baru tahu nk marah.

Hati dan mulOt : Hotak kamu... kau yang bersalah. kau yang tak mampu mengorganisasikan kami. kalau Otak da tidak reti utk mengerti, mcm mne lagi kami nak ckp berkali-kali? Fahami? cepat la, jgn buat2 tak reti lagi!!!!

Bila hati, mulOt dan Otak bersatu kaki : Hei, kO igtaku nih ape? Statue of Liberty? RobOt berbeteri? Tugu negeri? Kalau pOn aku semua tu, abes kau manusia da takde hati, mulOt dan hOtak nak mengerti? Cising~ Kalau aku mOther teresa pOn akan berhenti berbakti. ekh manusia yang berhati tolong la memahami! Aku bukan nyer bOneka papet yang di bawe badOt berwarna-warni. atau itu sebenar nyer kau manusia yg cube bersembunyi? igt la Org yang kO sangke rObOt otimus prime atau pOn bumblebee nih mempunyai organisasi hati yang masih berfungsi. cukOp ! hentikan attitude yang membute tuli!!! aku dah mule membenci!

EnOugh, aku akn kembali menjadi manusia realiti yang berhati besi. aku tak akan peduli ape yang akan kau fikiri. jangan kau tangisi ape yang akan aku perbaiki. pergi la kau bersendiri kenang kesilapan kau sendiri~

sekadar gambar hiasan

kehidupan semula ketika Tuhan mahukan aku masih di bumi yang nyata
kalau tidak kalian akan bertemu aku di dahan meranti
di hilir nanti bertemankan si semOt api
sgt berlumpur~

Jadi lah manusia yang mengenali hati yang lain
jgn cube mencuri kesempatan
atas kesengsaraan yang kamu sendiri cari~

No comments: