Wednesday, November 11, 2009

Apa?

Kalau aku tny kau marah? Kalau aku tak tanya, aku yang rase nak marah. So, aku decide aku nak biarkan kauorang yang marah. Do I care? (kate seOrang sahabat).

Ape fungsi blOg kOrang dan aku sebenarnyer?????? Dairy yg bOleh dikOngsi ramai? Luahan perasaan? Tempat lemparan pendapat? Tempat hamburkan makian? Tah, aku sendiri tak ade jawapan. Tapi, aku masih nak kan jawapan itu. Aku takut tersilap! TerpesOng ajaran! Aku risau ter salah buat kesimpulan! Cukup!!!!! Aku takut dengan perasaan yang aku miliki sekarang aku akan membalas apa yang perlu di balas tanpa rasional. Serius taufan IDA dah sampai dalam hati aku sekarang. Kalian yang lain jangan ikOt! Selebih nyer tOlong cari jalan penenang. Aku takut aku bace sekali aku terus membuat andaian. Tp, aku ade jawapan di tangan untuk permasalahan yang berlaku. Tapi, aku serius, aku tak de daya nak keluarkan. Kelu. Beku. Silu. Kalau kau mampu lihat, aku lah perempuan yang mempunyai halkOm yang mengandungi seribu jawapan yang mahu diluahkan tapi tidak ketersampaian. Serius aku tak tipu! Aku tak tau nak ckp mcm mne. Pijamkan telinga kalian untuk aku. Aku mahu bisikan sesuatu antara hidup, mati, dose, pahale, hubungan, keretakan dan mungkin kehancuran. Tidak! Mungkin bukan kali ini. Terima kasih kerana sudi. Teeeeeetttttt.... Ooooppssss... Aku sudah mula berani nak menulis untuk melukakan. Nasib baik sempat diselamatkan. Itu mungkin kebaikan menulis daripada berkata-kata. Patutlah banyak penipuan dalam bait mesej kOrang. erm.... Mungkin juga aku. Penulisan boleh di rancang. Tapi, kata2 amat lancang. Tu yang keluar, "Cakap tak gune hOtak!", "cakap siang pandang2, cakap malam dengar2", ooooopppssss aku masih lgi nak keluar kan kate2 yang menyakitkan tu. Knp la, kau melintas dan terbang dalan hOtak aku sekarang! Nampak! Masih kemas di cOver. Jangan risau. Aku kan rObot bumblebee yang di prOgram rapi. Buat mase nih tak kan di luahkan lagi. Mungkin nanti. Ha! sibOk nak tahu knp.. Ish, nanti la. Tak de rahsia antara kita. Nih kan Dairy yg bOleh di bace sesuke hati. Tempat hamburan pendapat dan maki. Mungkin juga tempat hati berlari. Pusing2 pasti aku di sini.

Nota kaki : Sekarang bukan sahaja musim banjir di pantai timur, ribut taufan bagai El Nino, tapi Otak aku bagai berpinO-pinO (pening) memikir hal nih. Cukup! lagi panjang aku menulis lagi panjang durasi dOse yang aku cube lakukan. Talk less, Allah bless.

No comments: