Tuesday, October 27, 2009

Kamu Sahabat Aku~

Di petang yang agak basah... Deringan telepOn buat aku benar2 hangen. Baru nak belayar naek gOndola~ brisik!!!! (mati aku kalau mak aku bace. aku guna bhs pinjaman dari seberang.buang daerah aku) Sori... Terpapar di screen Azri Hp calling... ayOOOO, ape mamat nih mahu???? Takpe, harus di jawab. rindu same dy. (jujur nyer). Mesti la, shbt yang dulu menyakitkan hati skrg da xde. btOl2 rase bOring tau. Kali nih aku btOl2 basah. Tertangkap tidO petang. Sunat tau. Kih3! Jujur lagi~ alah biasa la ayat member da lame tak jumpe. sihat ke tak? study mcm mne? blablabla... ayOOOOO... aku da agak da dy mesti nak tny sOklan tu pny la. klaw exam klua sOklan yg blh di predic mcm nih kan senang. Konpem 4.0 pny la(mood exam). Ckp pny ckp, rupe2 nyer dy nak prOmote web site dy. Buang credit kO jer. Bek kO ckp awal2 td. Proses pembaziran da blaku. sape ssh? Parents kO jgk. aku tak~ Aku lg suke de la. So, as a friends aku pOn nak tOlong dy prOmOte website dy la. Kami kan sahabat~

http:/www.youtube.com/user/LaviStrikesBack/

Korang explOre sendiri la ape yang tergandung k. klaw sape2 yang berminat dgn anime harus la try website nih. t bley download skali. aku pOn blOm abes rOnde kat sane. nanti la. aku free aku pusing keliling k.

Sape Azri ?
=) Classmate aku mase f4 and f5
=) Ddk blakang aku dan slalu buat aku "panas hati" hati dgn dy
=) "Sape tny" tu la ayt menyakitkan hati yg dy slalu ckp
=) HandsOme? Cute kOt..
=) Giler genius
=) Kadang2 psycho
=) Actually, dy baik la (da habes kutOk baru nak puji)

Dah, jgn lupe pegi bersiar2 dkt website dy. penat dy buat. Berbuih mulOt dy pRomOte dekat aku. Abes credit dy. Ini semua bukan sebab ape. Coz, kamu sahabat aku.

No comments: