Sunday, May 1, 2011

My New Status (Exclusive)

Current activity : Mengular. Sedangkan orang dekat dapur tengah mengetuk senduk kencang. Sabar ekh!

Officially, I'm now SINGLE BUT NOT AVAILABLE. Sorry, guys out there. I need to admit this. Ha3!

Masih dalam frasa mengenali hati budi masing-masing. Baik buruk. Cantik molek. Luar dalam. Semua lah. Tengok masing-masing boleh tahan tak dengan perangai masing-masing ke tak.

And now, he my Mr Aji-No-Moto. Boleh gitu? Poyo habis tahaf gaban kot.. (*Sila muntah)


Tapi yang ini lagi poyo kot. Rasa nak terburai isi perut.
"aku amat meyukai nya...tpi aku mlu dan tkut untuk luah kan pkra itu....
apa kah yang harus aku laku an yaallah...
aku hanya mmpu bserah kpada mu yaallah...
buka an lah pintu hati nya yaallah...
agar dia dapat rasa an ap yang aku rasa an yaallah...
ku sntiasa brdoa kpada mu agar impian ku mnjadik kyataan...amin"

Hey, Mr ANM pls reduce your jiwang karat, ok!



Nota ibu jari kaki : Dia kadang - kadang serbuk perasa. Kadang - kadang racun Serious!

No comments: