Tuesday, February 22, 2011

Congratulation

Current activity : Melayan perasaan lagi.

Ok, tiba - tiba rasa nak touching - touching plak. Memang tak macho, kan? Bila tengok kawan - kawan espacially mereka yang sangat berjaya, rasa "Aduh... Teruknya aku". Really, statement macam orang tak ada iman.

Accually, i'm very proud to all my classmates who had achieved a gold on STPM 2010. Choong Yee Wen got 4flat! Giler gempak kan? Accually dia ambek 5 subjects and all subjects she got A except Pengajian Perniagaan she got A-. Dia tak ambik apa-apa class pun untuk subject nih. Pun boleh dapat A-. Giler kan. Memang sangat giler la. Tengok dia belajar pun da nampak sinar cahaya kecemerlangan. She deserve to get the title as "Pelajar Terbaik Johor".

Hidayah Ruba'i memang well known as top student in school. Memang tak terperanjat pun bila dia dapat 3.92. Just miss one more A. Dia dapat A- for Computing subject. Tapi, kalau aku jadi dia. Senyum da tak lekang dekat bibir. Orang tak tanya result pun aku sendiri nak cakap.

Mereka berdua nih memang sangat hamble and down to earth. Tu yang rasa nak nanges meleleh air hidung. Rasa nak peluk cium pipi mereka. Mereka still melayan kepala hotak senget aku nih even aku nih jauh berbeza dengan mereka. Aduh, keluar dah kata - kata nak kena pelempang dan penerajang.

Tu la siapa suruh belajar main - main. Memang padan muka kau!

I'm just got 3.165. Jauh giler kan dengan mereka semua. Result memang teruk sangat. Apa-apa pun aku tetap bersyukur. Tak expect pun nak dapat 3.5 above. Da dapat 3.00 above pun ok. Tengok jer la result exam dulu - dulu. Kejap turun, kejap naik. Cikgu pun cakap, " Hai, paper saya macam mana boleh B?, Dulu boleh jer dapat A". Ok, dulu aku study betul - betul, masa nak STPM aku study main-main. Memang padan muka. Tak payah nak menyesal la..

Sahabat-sahabat yang lain pun sangat ok. Jin Hua dengan pointer 3.5 above. Aalia dengan Atiqah reach 3.00. Nesha, Aina, Syafiqah, Safar, Yogen, Kalai, Amira, dan Fatin dapat 2.5 above. Nana, Faris dengan Mila tak tahu pulak result mereka. Tapi, aku percaya mereka jugak dah mencapai target masing - masing.

U are great guys!



Nota ibu jari kaki : Aku punya slip peperiksaan ada salah. Tengah menunggu jawapan daripada MPM. Suka cuai tau!

No comments: