Monday, December 20, 2010

Aku Da Start Bosan

Last paper hari tu membuatkan kehidupan aku beralih kepada persara tetap pelajar sekolah yang terhormat. Aku teruja dengan kebosanan yang melanda.

Kondisi aku sekarang masih belum dapat menyesuaikan diri dengan hidup tanpa buku. Walaupun baca main-main tapi tetap ada pekerjaan yang boleh dibuat selain ulang kaji. Bosan sungguh hidup tanpa dunia sekolah dan buku. Hidup da tak terikat dengan peraturan. Hidup suka hati yang aku belum ok kan lagi. Uhhhh..

Before habis exam, macam-macam aku da rancang.
1. Konon - konan nak pergi bakery class. Saja nak tambah pengalaman. Selain boleh jual dan kasi sedara-mara rasa. Tapi, macam tak jadi jer. Cikgu bakery aku, ada plan yang lebih menguntungkan.

2. Aku ingat nak pergi photography class. Tapi, di sebabkan classnya jauh dan mungkin membazir selain aku tak ada pon DSLR pujaan hati di tangan, aku kuburkan saja hasrat tu.

3. Aku nak built up taman aku sendiri dekat "kebun" apakku aku. Tapi, tempat tu belum siap lagi. Erm.. tunggu lagi la nampak nya.

4. Tunggu kerja melutut depan aku.

5. Memperhebatkan skill rumah tangga.

Uhhhh. Aku baru tahu apa itu bosan. Bosan kali ini betul-betul buat aq tak tahan. Giler sangat giler! Harus ada jalan penyelesaiannya!




Activity : Waching my dad's LCD TV. Alone!



No comments: