Thursday, September 16, 2010

Ramadan.Syawal.Rindu.

Aku dah cukup meroyan tak menziarah blog nih. Crazy busy baby!

Da sebulan kot tak mengetuk papan kekunci hitam nih. Mungkin di sebabkan Trial Fever. Ha3! Accually, tak influent apa-apa pun.

Still, dalam mood meracau dan malas nak berfikir ayat untuk di tampal di blog nih. Jiwa hilang terbang melayang. Hati gundah dek di geledah si haram jadah. Oppppssss.. Raya! Raya!

Untuk kamu orang, aku pahatkan memori raya aku tahun nih. Nih jer mampu. Gambar pecah camera! Mahu tak mahu, harus ditonton, ditelek dan direnung. Simpan dalam hati. Letak dekat otak. Jadikan ingatan kekal.

Scene BERSAMAMU dekat kampung. Touching!!


Sepupu-sepupuku!!


Malam tangisan penuh hiba


Pantai dah macam menjadi tempat wajib kami untuk berjimba di hari raya. Tak rancang pun nak ke sini. Tapi, serius! tak nampak simpang Lok Hangeles. Terus telajak ke Tanjung Balau. Dengan Kebaya dan wedges, gigih mengharung pasir pantai putih dan angin yang kuat. Kadang - kadang terasa sexy. ^_^





Saya, Nurfarhana Binti Ahmad pemengang I/C bernombor 910218-01-**** ingin mengambil kesempatan ini untuk memohan sejuta kemaafan daripada kalian semua kalau-kalau selama saya mula-mula menekan butang sign up blogger hingga kini ada menyinggung mana-mana pihak. Ampun ya!!! (Kata-kata ini ikhlas daripada hati yang ingin mula bertaubat). Wah!!!



No comments: