Monday, May 10, 2010

~No Title~

Again no word to write.

Blur seh aku nih. Ape "ther". Along the weeks, macam - macam berlaku. Macam - macam slot samarinda ambil tempat masing-masing dalam dictionary hidup aku. Even berat dan pahit untuk ditelan. Tapi ini tetap hidup. Takkan masalah sikit dah nak terjun bangunan. Nak gantung diri. Itu sungguh tidak COOL.

Mungkin masalah tu aku sendiri yang cari. Kenapa mesti aku sendiri yang nak melinting. Sangat tidak bijak behaviour macam tu.

Apa yang aku rasa aku sendiri tak tahu apa yang aku sedang rasa. Apa yang aku fikir aku belum sure betul ke aku sedang fikir tentang itu. Apa yang aku hidu tak sekuat dulu. Dan apa yang aku nampak tak sejelas hari itu.

So, aku decide itu untuk berhibernasi seketika. Mengenang, mengimbau, melihat, merenung apa sebenarnya berlaku memang salah aku.

Dalam setiap hal aku tak boleh menyalahkan orang lain semata-mata. Sedangkan diri sendiri belum cukup bagus untuk berbuat bergitu.

Orang itu???? Lantak la. Buat apa simpan dalam hati buat sakit hati. Biarla.. Jangan salahkan dia lagi.







~terasa nak terjun sambil berenang kupu-kupu ditengah tengah permukaan air yang tenang itu~

No comments: