Saturday, May 22, 2010

Devil

Syaitan, syaitan, syaitan. Cukup cantik strategi kau mengucar kacir kan keadaan. Kelang kabut kan situasi. Buat hormone aku berkeliaran ke sana sini.

Dah, dah. Tak payah usaha lagi. Aku dah tambat hormone aku ketat-ketat. Ikat kuat-kuat. Simpul rapat-rapat. Kau tak akan dapat buka!

Memang aku berfikir macam budak darjah 6. Langsung tak matang. Buat semua ikut perasaan. Ikut sesuka hati. Tak ingat pun pasal mati.

Tapi, bila aku fikir betul-betul, dalam-dalam, keras-keras. BODOHNYA AKU! Memang buat sesuatu tak guna otak. Ikut perangai budak-budak.

Hati matang dan rasional aku kononya berkata "Mungkin Allah nak bagi yang lebih baik daripada tu kot, buat apa susah - susah. Relax-relax jer sudah". ^_^





Untuk kau syaitan, aku teringin sangat sedekahkan ayat kursi untuk kau. Baiklah kau beriman.

No comments: