Monday, November 16, 2009

sOri, brO~

Citer pasal gay dan lesbian nih bukan sahaja kecoh dibual kan di blog2 tapi di rumah "setinggan" tempat sahabat dan aku luangkan mase untuk menambah dOse. Ceh, ade la tu mulOt2 sumbeng ckp "itu mmg da rutin perempuan". HellO..... kaum2 yg tak di terime Tuhan pun ade yg turut serta tau.

Ish, entry aku nih bukan nak ulas pasal dua kaum tu. tak ade mase aku. aku pun tak berminat nak berkenalan atau jOin in the club.

Aku cume nak berkongsi rase dengan kOrang perasaan RIMAS, LEMAS, KUSUT, KARUT, KALUT, KOLOP aku sejak 2, 3 menjak nih.

Serius ayat nih yg paling aku nak ckp kat kau. "Please, stay away from, me!!!!".

Kau betul2 buat aku rimas dengan mesej kau yang bertalu- talu. Kau betul2 buat aku lemas dengan ayat2 manje kau tu. Kau buat aku kalut bile kau tanye aku soalan yang berhantu. Dan yang paling teruk sekali kau buat aku takut nak bukak pintu. Serius!

Dah la aku tak tahu kau siape. Name yang kau bagi aku pun setakat 3 huruf. Kau siape? Umur berape? Duduk mane? Kerje ke still study? Bile aku tanye kau semua soalan nih kau selambe je jawab kau tak tahu mcm mne nak introduce diri kau! Kau, betul2 buat aku marah dekat kau pak cik!

Kau juga suke2 menulis ayat "Hi, my princess tgh buat ape tu?" setiap pagi. Weh, bile aku jadi ank raje? Sejak bile aku pemaisuri dlm hati kau? Please la bro.... Berbulu lebat telinga aku dengar. Kalau nak bodek aku pun tak payah la sampai kau tulis ayat2 mcm tu. Kau ingat aku dah cukup cair ke? iiiiiiiiiii tak ade makne nyer!!!!

Lepas tu bro, kau tak payah la merendah-rendah diri dengan aku. Kau ingat aku kesah kau siape? Kau tukang kebun sekolah ke. Penoreh getah ke. Pengait kelape sawit ke. Nelayan ke. Tukang jahit kasut dkt kaki 5 ke. Aku langsung tak kesah. Kau nak member je kan dgn aku? Kau ingat aku ni anak PM? YB? MB? Jutawan? Hartawan? Dermawan????( yang ini mungkin =')) Sepasti nya aku anak kepada Hamba Allah, juga mcm kau.

Aku pun bukan nak sgt abg2 motor RAZ, TZM, HONDA dgn KAWASAKI nih. Ni kan lagi abg2 yg berkereta POCHER, RX8, MERZ, FERRARI. Weh, tak payah la brO. Kalau perangai kau elok, jujur, baik hati, kelaka, sopan satun dan lemah lembut. Aku rela naik bus. Berhujan basah, berterik panas. Jalan kaki pun aku tak kesah. Kurus sikit.

Tapi, bro2 yang lain aku mintak maaf la. Aku da hilang perasaan nak BERCINTA ni. Aku tak percaya C.I.N.T.A. Weh, bukan aku tak nak terus. Tapi, nanti2 la. Aku mude lag. Ish, mude ke? Banyak bende berlaku dkt sekeliling aku yang buat aku makin takut nak jalin kan sebarang hubungan. Aku tak ckp semua lelaki mcm tu k. Ade jugak yang baik. Tp, cume segelintir.

Ha! Aku pun tak ade la nak tukar fikiran dan fahaman untuk jalinkan hubungan sejenis. Weh, geli la. Aku bukan penari dalam video clip Paparazi tu. Aku masih ade pedoman. jangan risau. Tapi, aku yang risau tgk korang mcm nih. Rungsing aku dgn mase dpn aku dgn korang. Korang yg baik tu tak payah la ambek port. Terus kan kebaikan korang tu. Jgn terikut-ikut dgn yg lain. Yg rase diri korang terkena. Harap maklum la. Tak ade seorang perempuan pun yang suke korang buat mcm tu. Dan stop2 la ngacau perempuan lain sedangkan kau da ade anak berderet. Bini yang sarat mengandung anak kau kat rumah tu. Cukup dan hentikan la sandiwara semusim kau tu. Mak letih nyah~

Nota kaki : Aku happy dengan hidup aku sekarang. Aku takut nak membenci kaum kau. Sebab nanti aku akan tetap patuh dan mencintai kaum kau sampai hujung hayat aku. Tp, bro bukan untuk saat dan ketika ini.

No comments: