Wednesday, April 13, 2011

My World, My Hearth, My Soul

Current activity : Menghirup udara segar di sini. Itu baru namanya tenang.

Atmosphera dapur kuning dan besar ini dah jadi satu pemandangan biasa untuk aku. Panas, bahang, berpeluh, dll aku dah dapat 'adapt' dengan sempurna. Kolaborasi team dapur yang sangat hebat buat dunia aku triple hebat. HEBAT, HEBAT, HEBAT.

Pinggan, mangkuk, sudu, kuali, periuk, sayur, bawang, ayam, udang, ketam, sotong, puyuh, dan siakap memang jadi kawan teristimewa aku sekarang. Saling senyum... Saling berpandangan. Again! Kami kolaborasi terhebat!

Penat jangan cerita. Fizikal mental. Tapi, keseronokkan terasa bila kita merasakan keseronokan bekerja sebenar. Masih mampu bergelak terburai isi perut dekat dapur, even bil beratus panjang. Masih boleh berkata-kata, "Chill weh. Nanti siap jugak".

Bagi kolaborasi terhebat aku, Nesha dan Abang teruskan kehebatan anda.




Nota ibu jari kaki : Mungkin bertahun lagi baru update.

No comments: