Thursday, November 11, 2010

Aku Takkan Biarkan Cerita Ini Basi

Bila aku kira dengan jari. Boleh kodong sebelah tangan dan satu jari. Tinggal 4 hari persekolahan ja lagi sebelum aku duduk stress sambil limpahkan semua ilmu yang aku ada. Ya, yang ini aku nak. Tamatkan segala yang aku dah mulakan 1 tahun setengah yang lalu.

Ya, aku sedih nak tinggalkan zaman ini. Tapi aku kata aku kena simpan. Apa yang bermula pasti akan akan berakhir. Kalau kami masih berjodoh pasti friendship ini akan terus mekar dalam hati kita. Apa yang penting STPM yang akan kita sama - sama akan tempuh, just around the corner!

Aku nak korang muntah tengok End Year From 6 Party kami sebelum kami semua angkat kaki.

build up Nesha's mood

der lu cute, tapi tak payah buat muka cute lu depan wa ^_^
my dearest classmates


Next Gadis Melayu's Candidates

Gadis ayu, lesung pipit di pipi, ayu.. lalalalalala

Azan's overwhelmed face

OMG! I'm too short!


I'm no ideas to close up this entry. But, what can i say it AWESOME PARTY!




Location:
Hotel Myres, Kota Tinggi, Johor

2 comments:

Nesha Zin said...

:(
genggam kuat2...biar patah jari jemari
kenangan itu ku bawa mati....

Miss FarraAqua said...

insyaalah~
kalau xde sape2 hentak kenangan nih dalam hati kte.

^_^